Subject: Nõrgassaare-Kargoja metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Taavi Kikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 12:39:46 +0200

Tere!

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2023-307 „Nõrgassaare-Kargoja
metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt“.
Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EtD0Btc7FitLmUccx5CidT
QBy1wqbcA4iIqtoY3Fmp4w9Q?e=suzMiH> 2023-307
Nõrgassaare-Kargoja.Ehitusprojekt_V01

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 7300 310 / 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.